HTML

Haverok, Buli, Pezsgő

Életem, Sztorik + minden más

Friss topikok

Linkblog

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Érdekes előadás, majdnem bunyó, és party hajnalig

2009.11.01. 12:09 :: lauderboy

 

Hát meglehetősen izgalmasra sikeredett a szombat este. 7kor találkoztam az unokatesómmal a Moszkván. Beültünk a helyi csehóba, ami egyébként már nem olyan jó mint volt régen, mert felújították. Régen az a jó kis törzsvendégekkel teli füstös kis kocsma volt. Nem mondom, most is vágni lehet a füstöt, de már nincs olyan hangulata, mint régen volt. Én sört ittam, ő pedig bort. Bár nem sokban emlékeztetett a kapott lötty a borra. Ez az a fajta bor, ami csak a címkéjén látott szőlőt. Még jó, hogy edzett gyerek, úgyhogy nem panaszkodott sokat, ő is lehúzta. Félkor elindultunk, mert a jegyen 8 órai kezdés szerepelt. Felpattantunk egy 61esere, és meg sem álltunk a Csörsz utcáig. Rohadt hideg volt, 3 foknál nem mutatott többet, a Moszkva téri kijelző sem.
            Megérkeztünk, 50re, büszke voltam, hogy időben odaértünk. Én mindenhonnan kések. A pontosságot csak hírből ismerem. Beadtuk a kabátunkat, és beültünk a viszonylag nagy előadó terembe. A darab 15 perc késéssel kezdődött, de az előadás, kárpótolt mindenért. Egy nagyrészt zenés, humoros produkciót láttunk, mely meg volt fűszerezve pár látványos trükkel, és akrobatikával. Teljesen le voltam nyűgözve, mert még sosem láttam ehhez hasonló kavalkádot. Néhol kicsit, morbid volt a darab, de belefért. 10kor már a villamoson ültem, hazafele tartva, mert még volt egy kis időm, és nem akartam addig kihűlni a hidegben. Columbo-ból Popey lett végül. Kicsit „minimálabb” öltözékben akartam megjelenni. Jól is sikerült. Legfőképp a pólómon lévő Popey fej hívta fel rá a figyelmet, hogy ki is vagyok voltaképp. A biztonság kedvéért, még rajzoltam a kezemre egy vasmacskát, és átállítottam, a telefonom csengőhangját, a rajzfilm főcímzenéjére.
            H11kor találkoztunk a többiekkel, a szokásos helyen. Levonultunk a törzshelyünkre, és megvettük a szokásos fagyállót. Ami később jól esett a nagy hidegben. Felvonultunk a helyi bevásárlóközpont 4. parkoló szintjére, ahol össze szokott gyűlni a nagy csapat. Tudom nem a legelegánsabb egy parkolóban elmulatni az időt, de jópofa, hangulatos hely, ráadásul a kilátás is jó (és persze nem az egész esténket szoktuk itt tölteni, csak max. fél órát) Elkezdtünk iszogatni, dumálni, és röhögcsélni. Nem sokkal később, 10 ember kijött, és elkezdtek kiabálni. Mint kiderült, az egyiket valaki inzultálta, és keresték, hogy ki volt az. Nagyon ittasak voltak, így találomra választottak a csapatunkból embereket, hogy biztos ő volt. Többen elfutottak, az egyik ártatlan haverunkat viszont elkapták, és szegény kapott is egy-kettőt, a földön fekve. Az atrocitás közben pedig a pénztárcája is kiesett, ami nem is került elő. Nagyon meg voltunk rémülve. Már csak ketten voltunk fent fiúk, és időközben elindultak felénk. Az utolsó pillanatban jött egy haverunk, aki ismerte őket, és elmagyarázta nekik, hogy mi nem rég jöttünk, és itt kint voltunk végig. Filmbe illő jelenet volt. Közben a biztonsági őrök is kijöttek egy 10es csoporttal, úgyhogy hála istennek, elült a balhé.
            Egy ismerős eldobott, minket a szórakozó helyhez. Már 12 is elmúlt. Még mindenki a nem rég történtek hatása alatt volt, kisebb sokkban, és rosszkedvűen.
            Rengetegen voltak, a bejárat előtt, de mi szerencsére megvettük előre a jegyet, így viszonylag hamar bejutottunk. Útközben, és amíg be nem mentünk, iszogattunk, kicsit feloldva vele, a rosszkedvet. Bent rengeteg ismerőssel találkoztunk, és közben jó zenéket pörgetett a DJ. Reggel 4ig, meg sem álltunk a táncolással. Jól esett. 4kor összeszedtem magam, és elindultam hazafelé. Az éjszakai BKV járatokról nem is beszélek, mert egy külön oldalt lehetne írni, hogy mennyire pontatlanok, és megbízhatatlanok. F5 után nem sokkal hazaértem, kissé átfagyva. Ledobáltam gyorsan a cuccaimat, és kissé még szédülve lefeküdtem aludni.
            Összességében jó este volt, de örülnék, ha legközelebb az akciófilm kimaradna a programból.  

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://somogyid.blog.hu/api/trackback/id/tr81490536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KisA. 2009.11.01. 20:27:14

hát igen vannak meg hősök :P
Az utolsó pillanatig érdemes oda érni :)

hellohell 2009.11.01. 22:05:21

Azért be segítettél abba a "borocskába". Jó este volt:)

HerDav 2009.11.02. 10:23:07

Azert legkozelebb siethetnel picit jobban;)
süti beállítások módosítása