HTML

Haverok, Buli, Pezsgő

Életem, Sztorik + minden más

Friss topikok

Linkblog

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Igent mondok az életre! / Yes to life!

2009.11.06. 09:40 :: lauderboy

 

Álmos vagyok, fázom. A szokásos. Este sokáig fent voltam, és miután oltottan, még sokáig pörgött az agyam. Az egyik, általam nemrégiben látott filmen töprengtem, és a mondanivalóján. Igenember a címe. A lényege az volt, hogy igent kell mondani, az életben a szembejövő lehetőségekre, még azokra is, amik elsőre hülyeségnek tűnnek, és semmi értelmük. Mert lehet, hogy végül az adott döntés változtatja majd meg az életünket. Hát mit mondjak, elgondolkodtató… Meg fogadtam, ha nem is mindenre, de több mindenre igent fogok mondani az életben. Aztán ha nem jön össze sokáig, ez a struktúra, akkor előhúzom a zsákból, a másik, elutasító szót. Majd meglátjuk! Tehát elő az igenekkel fiúk lányok! Igenekkel teli napot mindenkinek!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://somogyid.blog.hu/api/trackback/id/tr381504259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása