HTML

Haverok, Buli, Pezsgő

Életem, Sztorik + minden más

Friss topikok

Linkblog

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Thursday night fever

2009.10.23. 18:51 :: lauderboy

 

Átlagos este
 
9:30 fele elkezdtem készülődni. Másnap október 23. király, ünnepnap, nincs suli, lehet reggelbe nyúlóan partyzni, gondoltam. Elmentem letusolni, tusolás után viszont a laptop előtt ragadtam. Elkezdtem egy lánnyal csetelni, akivel már többször találkoztam. Nagyon szép, és aranyos hölgy, érthető módon nehezen tudtam elszakadni a billentyűzettől. Percenként csörgött már a mobilom, kérdezték a haverok, hogy hol vagyok. Nem volt mese, ráöntöttem egy kis képzeletbeli hígítót a billentyűzetre, és leszedtem az oda ragad ujjaimat. Elköszöntem. Jövő héten összefutunk.
A buszmegállóban elég sokat kellett várni, a hőn szeretett Budapesti Közlekedési vállalat járatára. Végre jött, büdös, mocskos, szakadt busz, Zötykölődöm, Oroszország fővárosáról elnevezett tér felé. Közben felhívom a haverokat, megbeszéljük, hogy a helyi bevásárló központ előtt találkozunk. Ők már elkezdtek nélkülem alapozni, a jól bevált BB édessel. Odaértem, együtt iszogattunk. Benyomtunk 3man egy üveggel. Ez semmilyen szemszögből nem mondható soknak, gondoltam, majd még gyúrunk rá az este során.
Közben beszéltem a Nővérkémmel, ő is házon belül volt, úgyhogy leugrottam hozzá, a -1. szinten lévő szórakozó helyre, ahol épp a megasztárból megismert Tóth lányok szórakoztatták a fiúkat, és lányokat.
Megint hívogattak, a haverok, hogy hol vagyok, úgyhogy elköszöntem és tovább álltam. Összefutottunk még pár sulis haverral. Az egyik srácnak szülinapja volt, aki ez alkalommal 2 fütyülőssel lepte meg magát, amiből persze én sem szégyelltem kérni, miután boldog szülinapot kívántam. Ezután együtt felvonultunk a 4.-re megvettük a belépőt, leadtuk a kabátot, és irány a tánctér. Kezdetben kicsit üres volt a hely, messze nem voltak annyian, mint szoktak lenni. Végül f1 fele, már azért besűrűsödtek a dolgok. Megjelent a sok szép, hétvégén a mama magas sarkú cipőjében feszítő kislány. Táncoltunk, toltunk egy kör tequilát, aztán megint táncoltunk. 2 után kezdett kiürülni a hely, mert a mama-papa megrovásban részesíti a fiatalokat, ha nincsenek otthon a megbeszélt időpontra. Így túlsúlyba kerültek, a 18on felüli, srácok, akik egy kósza smárolás reményében tértek be. Viszont a fiatal lányok ilyenkor már elmennek, a 18 évesnél idősebb csajok pedig messziről elkerülik ezt a helyet, és inkább a play-ben játszanak, vagy dokkolnak. Mi is gyorsan leléptünk, mert már elég gáz volt a csapat. Viszlát, kaméleon. Az utcán rohantunk, esett az eső, párás friss idő volt. Nem volt hideg, egészen jól esett, amikor kiléptünk az utcára. Beszálltunk a kocsiba, a haverom haza dobott. Kissé szédülve, bedőltem az ágyba és elaludtam. Reggel másnaposságtól mentesen ébredtem szerencsére.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://somogyid.blog.hu/api/trackback/id/tr691470331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ScheiberBoy 2009.11.11. 13:57:46

Szevasztok!

Scheiber Boy vagyok a népszerű Scheiberből.
Blogot olvasva halálra röhögöm magam. De nem azért, mert vicces, hanem azért mert szánalmas. Pár észrevétel ezzel a bűn rossz bloggal kapcsolatban.

Amikor azt írod, hogy "Nagyon szép, és aranyos hölgy", én azt gondolom hogy egy 80 éves öreglány ragasztotta oda a kezed a pöcsödhöz.
A bkv az bkv és nem budapesti....
"Végre jött, büdös, mocskos, szakadt busz, Zötykölődöm, Oroszország fővárosáról elnevezett tér felé." szimplán nincs értelme
"Közben felhívom a haverokat, megbeszéljük,..." hirtelen jelen időbe váltottál. Zavaróó
"Megjelent a sok szép, hétvégén a mama magas sarkú cipőjében feszítő fiatalság." ezmiez?

és végezetül "Reggel másnaposságtól mentesen ébredtem szerencsére." ez nem szerencse. egy kis pezsgőtől, 1 kör tequilátol, meg 1 kevés Fütykös pálinkautánzattól nem lesz senki se másnapos. Még talán részeg se.

Egyenlőre ennyit.
Olvassátok élvezettel
süti beállítások módosítása