HTML

Haverok, Buli, Pezsgő

Életem, Sztorik + minden más

Friss topikok

Linkblog

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

"Itt van az ősz, itt van ujra,..."

2009.11.03. 12:04 :: lauderboy

 

Minden reggel ugyanúgy kezdődik. Mindez néha jó, mert egyfajta biztonságot jelent, de másrészről kicsit unalmas. Csörög a telefon, kelni kéne, persze lenyomom még jó párszor, amiért 90%ban el is késem. Nagy nehezen felkelek, kávé, zuhany, pakolás, suli. A suliban néha olyan hideg van, mint az utcán. Hirtelen nem is érzi az ember a hőmérséklet különbséget, amikor belép az épületbe. A kezem teljesen átfagyott, és a füleim is szinte jégbe zárva várják, hogy felolvadhassanak. Ám hiába. Ez csak a büfében kapható forró tea elfogyasztása után következik be, általában 7:55 körül.
            Néha lassabban, néha gyorsabban eltelik a nap. A mai szerencsére a gyors kategóriába sorolható. Nem volt első két órám, és a mostani negyedik órám, is lyukas, mert angolra sem kell bejárnom. A kedves osztálytársaimmal mulatjuk az időt a könyvtárban. Megbeszéljük a hétvége eseményeit.
Délután egy kis úszással próbálom lemozogni a hasamra egyre csak telepedő kilókat. Ilyen hideg időben, sokszor nincs kedve kimozdulni az embernek, és inkább a szánalmasabbnál szánalmasabb, tv műsorokat választja, és persze a nassolást, mely a tv néző kultúra alapeleme.
 
      Szerintem a szánalmas tv műsor kategóriáját teljesen kimeríti a tegnap este vetített, Benkő feleséget keres című program, melyet, főműsor időben sugároz az egyik kereskedelmi televízió állomás. Ebből arra lehet következtetni, hogy ezt sokan nézik. Bevallom, én a kevésbé színvonalas műsorokat is nagy szeretettel szoktam nézni, mint például, anno a Győzike volt. Ám ez a tegnap esti reality sorozat, már nálam is elérte a határokat, és elkapcsoltam, mikor elkezdett csókolózni, két 50 év körüli ember, valami egész gusztustalan módon. Igazából, nem is nevezhető csóknak. Büntetni kéne őket, jogtalan nyelvhasználatért, vagy pedig kötelező csóktanfolyamra ítélni Benkő urat, és a nagy intelligenciával rendelkező szőke hölgyet (ezt természetesen csak ő állította magáról, minden szerénytelenséget mellőzve).
            Megvártam még a Showder Klubbot, ami most kifejezetten gyenge volt, erőltetett poénokkal. Az egyik humorista Michael Jacksonnal próbált viccelődni. Igencsak hallatszott a közönség reakciója. Egy ember sem nevetett. Azt hiszem ebbe a műsorba sem intelligencia alapján válogatják az embereket. Mert eddig azt hittem, hogy az magától értetődő, és természetes, hogy egy halott emberről vagy jót, vagy semmit. Így telt az estém. 12kor jutottam el, a lámpaoltásig.
Természetesen reggel ismét a szokásos mókuskerékben találtam magam. Csöng a telefon, rányomok a szundira, késésben vagyok, kapkodok, és ismét fagyhalál közeli élmény az utcán. Megint kezdődik, minden előröl.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://somogyid.blog.hu/api/trackback/id/tr931495188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

w126sd 2009.11.03. 12:50:19

Jól beszétél fiam!A sóder télleg gyenke vót,de a vén majomnál még így is jobb.Főleg a sas meg a pocok:-)

banjo 2009.11.03. 17:14:02

Itt nem a showder-rel van baj, hanem azzal, hogy itt valakinek túl sok szabadideje van....

lauderboy 2009.11.03. 19:23:41

Nekem úgy tűnik Powell B. úr, hogy rajtam kívül, neked is túl sok szabadidőd van, hogy olvasod a blogomat, ráadásul még kommentelgetni is van időd! :) na minden jót Neked! ;)
süti beállítások módosítása