HTML

Haverok, Buli, Pezsgő

Életem, Sztorik + minden más

Friss topikok

Linkblog

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Némi elmaradást pótolva

2009.12.07. 10:16 :: lauderboy

      Tegnap a nővérem megvádolt, hogy semmi kitartás nincs bennem. Ezt a blog dolgot is elkezdtem, ozt' jó van... a folytatásra már nincs energia. Ezt megcáfolva, megpróbálom leírni az elmúlt hét fontos történéseit.

      Kezdeném a szalagavatóval, ami  minden képzeletet felülmúlva, brutál jól sikerült. Nem csak szerintük, aki él, és mozog, és ott volt, az azóta istenít minket. A táncok hibátlanul sikerült, a haverommal készített videó óriásit robbant, és még a paródiáról nem is szóltam. Nagyon elkapták a fonalat a srácok.

      Délután 5re kellett mennünk,  hogy lezavarjuk a főpróbát. 7ig nyomtuk, újra és újra. Közben lecsúszott egy kis bátorító narancslé is, kinek több, kinek kevesebb. Természetesen később kezdődött, ez eredetileg meghirdetett 8hoz képest. De hamar kárpótoltuk a nagyérdeműt.  11 kor lett vége a dolgoknak nagyából. Gyorsan átfutottunk a suliba, mert szerencsére a helyszín 2 percre volt, a gyönyörű bugyirózsaszín árnyalatban tündöklő iskolánktól. Letusoltam, átöltöztem, buszra pattantunk az osztályfőnökömmel (akit nemes egyszerűséggel a másodiki apámnak szoktam hívni) és elindultunk az Astorián lévő szórakozóhelyre. Hát a hangulat csillagos 5ös volt. A hely nem volt olyan, hű de jó, de a társaság feledtette minden hiányosságát. Megrendezésre került 1 óra tájban egy szondafújó verseny, melyet természetesen meg is nyertem 2,1 es véralkohol szinttel. Meg is volt az eredménye, 2től 4ig, nem sok mindenre emlékszem. Zárás után átkeveredtünk a moszkvára, és szűkkörben folytattuk a bulit. Reggel 7re keveredtem haza. Kissé voltam kész...

     Vasárnap egésznap pihenés volt. Semmi erőm nem volt, étvágyam meg pláne nem. Hétfőre szerncsére felépültem. Este tartottunk egy átbeszélős estét az osztállyal, ami olyan jól sikerült, hogy állandóra bevezettük ezeket a hétfő estéket. 6tól f10ig ott voltunk, és úgy tűnt mintha csak 1 órája lennénk ott. Nagyon jól mulattunk. Örülök, hogy így összeszokott az osztály. Jobb később, mint soha.

    Egy hét eltelt azóta. Megint hétfő van, este osztálytalálkozó, és előreláthatólag, egy kisebb mennyiségű narancslé is el fog fogyni. Persze óvatosnak kell lennünk, mert azért holnap suli. Pozitívum, hogy nincs első két óránk. Szóval így állnak a dolgok a jelen helyzet szerint. 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://somogyid.blog.hu/api/trackback/id/tr521579721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása