HTML

Haverok, Buli, Pezsgő

Életem, Sztorik + minden más

Friss topikok

Linkblog

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Röviden

2010.01.04. 12:09 :: lauderboy

     Elhatároztam, hogy ezentúl rövidebb cikkeket fogok írni, mert a hosszúakhoz lusta vagyok. Sóval röviden: a szilvesztert alapozással kezdtük, de utána sajnos elrontottuk a dolgot, mert lementünk egy szórakozóhelyre, ami elég gázos vclt. Sokan voltak, ebből fakadóan pedig a RUHATÁRBAN fogadtuk az éjfélt, és vele 2010et. A zene szintén elég ramaty volt, a hangosítás pedig minden képzeletet alulmúlt. Ráadásul nem fűtötték rendesen a helyet, így a hideg utca szele rendszeresen megcsapott, amikor közelebb kerültem a bejárathoz.

     F4re már otthon is voltunk. Kicsit még dumáltunk, én meg szokásos módon megéheztem, úgyhogy bevágtam egy zöldfűszeres philadelfiás szendvicset. Egyébként az egyik újévi fogadalmam, az ilyen éjszakai csipegetések felszámolása, amit egyébként ettől az esettől eltekintve azóta is tartok! Egyébként az egyik barátnőméknél töltöttük az éjszakát, a mamája sokszor elutazik, és ilyenkor rendszerint ott gyűlik össze a csapat.

    Másnap délben keltünk, megpróbáltuk összekaparni a kaja maradékokat, és valami reggeli félét készíteni. Közben kezdődött a kicsi kocsi legújabb kalandjai, az rtl-en, azt megnéztük, és még a vizipipát is megtömtük a maradék almás dohánnyal. Délután 4re haza mentem, ahol a friss finom, lencse várt. Hárt remélem meg lesz a hatása, és jó év lesz a 2010 pénzügyi szempontból is.

   Szombaton egész nap alvás volt, este pedig leugrottunk a Mammutba Bowlingozni, amiért szépen le is vágtak minket, egy óra játék FEJENKÉNT, 2 rugó volt!

   Most a suliban rohadok, és ez még így lesz délután 4ig! Matek fakt, és 2 órányi izgalmas Corel Draw vár rám, ami egy külön OKJ-s szakképzés. Nagyjából ezek történtek. Szóval akkor ezentúl rövidebb kiadásokban mesélek.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://somogyid.blog.hu/api/trackback/id/tr531644645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása